واردات خودروهای کار کرده تائید شد
سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری:

واردات خودروهای کار کرده تائید شد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما نظر و تاکیدی بر اجرای انتخابات تناسبی در تهران نداریم هرچند از نظر شرع و قانون مورد تایید است و این مصوبه را در راستای تحقق سیاست‌های کلی انتخابات و احقاق حقوق مردم و داوطلبان می‌دانیم.
کد خبر: ۱۴۱۶۳۰۲

طحان نظیف در نشست خبری شنبه با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار جام جم درباره انتخابات تناسبی و رابطه آن با مشارکت در انتخابات و شکل تایید صلاحیت نامزدها در این حالت گفت: در مصوبه تناسبی شدن انتخابات در تهران احکام متعددی وجود دارد که قانون‌گذار حالات مختلف را سعی کرده‌ پیش‌بینی کند، بعضی از موارد هم کامل‌تر شده است. مبنا در این قانون همان احزابی هستند که از قانون احزاب مجوز دارند و لیست‌ها هم گویا باید  به تأیید وزارت کشور برسد که این تأیید، تأیید شکلی است.

وی‌ افزود: البته ما نظر و تاکیدی بر اجرای انتخابات تناسبی در تهران نداریم هرچند از نظر شرع و قانون مورد تایید است.این مصوبه را در راستای تحقق سیاست‌های کلی انتخابات و احقاق حقوق مردم و داوطلبان می‌دانیم.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: به‌نظرم آن‌چه که در کاهش مشارکت مردم مؤثر است این است که عده‌ای مردم را دلسرد و ناامید کنند و نسبت به سلامت صندوق رأی و سلامت انتخابات دچار تردید کنند که این‌ها در کاهش مشارکت تأثیر دارد.چهره‌های سیاسی اگر دلشان برای نظام، مردم و انتخابات می‌سوزد دنبال مشارکت حداکثری و پرشور باشند.

تعداد بازدید : 17
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها